Base Model = 3Dベースモデル
Mode = モード選択
Position X-Z = モデル位置X-Z
Rotation X-Z = モデル回転X-Z
Scale X-Z = モデル拡大縮小X-Z
※ベースモデル編集ではキャラに追加された全パーツをまとめて編集できます。
(Able to edit all parts added to the character at once by Base Model edit.)
Part Model = 3Dパーツモデル
Number = モデル番号 +t button = x100
※データの大きいモデルを多く使用すると処理が増加するのでご注意下さい。
(Using a lot of model wtih large data will increase the process so please be careful.)
Type = モデルタイプ 1-Assembly(color), 2-Part(color), 3-Assembly...
1-Assembly(color) = 集合モデル(色付き)
2-Part(color) = パーツモデル(色付き)
3-Assembly = 集合モデル
4-Part = パーツモデル
※4-Partでは、選択したParent(モデルの親)によって選択できるパーツが変わります。
(For 4-Part, selectable parts differs by the Parent you selected.)
5-Simple(シンプル), 6-Effect(効果), 7-Costume(服)...
Select = モデル選択 +t button = x100
Parent = モデルの親 0-Base, 1-Head, 2-Hair Top...
※0-Base~26-Foot Lはキャラ用、27-Houseはマイハウス用の位置になります。
(0-Base - 26-Foot is for character, 27-House is for house position.)
Material 0-2 = モデルマテリアル0-2
0-, 200-, 400-, 600-, 800-(equip), 1000-(move) +t button = x100
Mode = モード選択
Position X-Z = モデル位置X-Z +t button = x100
Rotation X-Z = モデル回転X-Z
Scale X-Z = モデル拡大縮小X-Z +t button = x100
Transform = モデル変形
Copy / Paste = コピー / 貼り付け
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